Pazartesi, Temmuz 07, 2008

Kuşluklar

4 Temmuz 2008'de üzerinde belediye hizmetidir yazılı "şey"lerden bahsetmiş, isimlerine de kuşluk demiştim. Bir arkadaşımla geçen gün konuşurken onların kuşluk olmadığını Belediye'nin kavşaklarda yaptığı çalışmanın reklâmını yaptığını, tabelalara da ekstradan kuşlukları koyduğunu söyledi. Hak verdim ve ben nasıl farketmedim diye de kendime kızdım. Sonra arabayla geçerken tekrar baktım bu kuşluklara, farketmememin sebebini anladım, zira belediye bu tabelalarla neyin reklamını yapıyor ben göremedim, zira kavşaklar bildiğimiz eski kavşaklar, bahar ayında çiçek dikmişlerdi, acaba onlar mı dedim ama zaten bu Temmuz sıcağında ne çiçek kaldı ne de başka bir şey.
Çiçeklerden geriye kalan, üzerinde kuş yuvaları bulunan tabelalar.
Belediye o zaman bir şey yapmadan kendini övmüş oluyor ki bu geneldir, sıklıkla kişilerde ve kurumlarda görülür.

Hiç yorum yok: