Cuma, Temmuz 04, 2008

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hizmetidir


Dünden beri şehrin bazı noktalarına fotoğrafta gördüğünüz 'şey'lerden monte edildi. Sanırım kuşlar için yapmışlar bunları ama, adına kuşluk diyeceğim bu şeylerin monte edildiği yerlere kuşların uğrayacağını zannetmiyorum. Zira ben iki adet gördüm, ikisi de kavşaklara monte edilmişti ki, araç trafiğinden kuşlar ürküp kaçacaktır. Ayrıca yanımdaki arkadaşım "bunlara kediler tırmanır" diye düşüncesini belirtti. Bence isteyen kedi çok rahat tırmanır, bilirsiniz kedilerin isteyip de yapamadığı şey yoktur.
Bu tür şeylerin yapılması aslında hiç bir zaman kötü değildir, keşke çok daha fazlasını ve iyisini yapabilse belediye, ama daha yapılacak o kadar çok şey varken, kime hizmet ettiğini anlamadığım bu kuşlukların monte edilmesini ben yadırgadım.




Belki de kuşluk değildir bu, başka bir şeydir, belki de kamera vardır üzerinde, ne biliyim ben, belki de benim bilmediğim bazı insanların bu tür kuşluklara gerçekten çok ihtiyacı vardır. Yani her zaman kötü düşünmemek lazım, üzerine koca koca Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hizmetidir diye yazdıklarına göre vardır bir bildikleri. Bekleyip görmekte fayda var, kime hizmet ettiğine.
Umarım ki bunları monte ettikleri gibi bırakmazlar, bakımını da yaparlar, ki bir işe yarasın bu aslında tam olarak ne olduğunu bilmediğimiz, yalın gözle baktığımızda kuşluk gibi gözüken şeyler.

Hiç yorum yok: